Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Cennik krajowy
  Cena netto Cena brutto
W sieci Happycall 0,00000 zł 0,00000 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 18 - 8 oraz weekendy i święta*
0,04000 zł 0,04920 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 8 - 18
0,06000 zł 0,07380 zł
Polska komórkowe
do wszystkich polskich sieci
0,15000 zł 0,18450 zł
* zarówno początek jak i koniec połączenia muszą być w tym przedziale czasowym. Stawka nie zmienia się w trakcie trwania połączenia.

Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy.
Naliczanie minutowe tylko do sieci inteligentnych 70x, 80x
Cennik kart Happycall 800
  Cena netto Cena brutto
W sieci Happycall 0,16260 zł 0,20000 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 18 - 8 oraz weekendy i święta*
0,20260 zł 0,24920 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 8 - 18
0,22260 zł 0,27380 zł
Polska komórkowe
do wszystkich polskich sieci
0,31260 zł 0,38450 zł
* zarówno początek jak i koniec połączenia muszą być w tym przedziale czasowym. Stawka nie zmienia się w trakcie trwania połączenia.

Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy.
Naliczanie minutowe tylko do sieci inteligentnych 70x, 80x
Cennik międzynarodowy

Cennik międzynarodowy

  • Rejestracja, Okres ważności Konta

    1. Rejestracja w sieci HappyCall jest w pełni darmowa.
    2. W czasie rejestracji Użytkownik określa swój login i hasło oraz podaje kontaktowy adres email.
    3. Zarejestrowane Konto użytkownika oraz związany z nim login pozostają definitywnie zarejestrowane w systemie.
    4. Zarejestrowane Konto jest ważne bezterminowo.
    5. Po rejestracji Użytkownik otrzymuje konto VoIP umożliwiające wykonywanie połączeń wychodzących. Utrzymanie tego konta jest bezpłatne.
    6. W czasie do 24 godzin od rejestracji Użytkownik otrzymuje 1 PLN gratis. Kwotę tą może dowolnie przeznaczyć na przetestowanie usługi VoIP. Operator zastrzega sobie prawo nieprzyznawania złotówki w przypadku wykrycia nadużyć.

  • Numery Telefoniczne

    1. Jeśli Stan Konta nie jest ujemny, Użytkownik może wybrać Numer Telefoniczny.
    2. Każdy Użytkownik może mieć więcej niż jeden Numer Telefoniczny.
    3. Kolejne Numery Telefoniczne można dodawać nie częściej, niż co 24 godziny.
    4. Opłata miesięczna za korzystanie z Numeru Telefonicznego wynosi, w zależności od typu Numeru:
      Rodzaj Numeru Telefonicznego Opłata miesięczna
      Konto VoIP do połączeń wychodzących 0,00 zł
      Numer z puli Happycall 1,00 zł
      Numer przeniesiony do Happycall 1,00 zł
      Numer złoty 5,00 zł
    5. Opłaty będą pobierane ze Stanu Konta automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca za miesiąc ubiegły.
    6. Numery telefoniczne mają nieograniczoną ważność, o ile Stan Konta nie jest ujemny.
    7. Jeśli Stan Konta pozostaje ujemny przez okres miesiąca, Numery Telefoniczne zostają usunięte z Konta Użytkownika.
    8. Użytkownik jest kilkukrotnie informowany o ujemnym Stanie Konta oraz o zbliżającym się terminie usunięcia Numerów telefonicznych drogą email.
    9. Użytkownik może, korzystając z Panelu, samodzielnie usunąć wybrane Numery Telefoniczne.
    10. Samodzielne usunięcie Numeru Telefonicznego wiąże się z naliczeniem opłaty za czas korzystania z Numeru w danym miesiącu, proporcjonalny do okresu całego miesiąca.