Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Cennik krajowy
  Cena netto Cena brutto
W sieci Happycall 0,00000 zł 0,00000 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 18 - 8 oraz weekendy i święta*
0,04000 zł 0,04920 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 8 - 18
0,06000 zł 0,07380 zł
Polska komórkowe
do wszystkich polskich sieci
0,15000 zł 0,18450 zł
* zarówno początek jak i koniec połączenia muszą być w tym przedziale czasowym. Stawka nie zmienia się w trakcie trwania połączenia.

Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy.
Naliczanie minutowe tylko do sieci inteligentnych 70x, 80x
Cennik kart Happycall 800
  Cena netto Cena brutto
W sieci Happycall 0,16260 zł 0,20000 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 18 - 8 oraz weekendy i święta*
0,20260 zł 0,24920 zł
Polska stacjonarne
w godzinach 8 - 18
0,22260 zł 0,27380 zł
Polska komórkowe
do wszystkich polskich sieci
0,31260 zł 0,38450 zł
* zarówno początek jak i koniec połączenia muszą być w tym przedziale czasowym. Stawka nie zmienia się w trakcie trwania połączenia.

Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy.
Naliczanie minutowe tylko do sieci inteligentnych 70x, 80x
Cennik międzynarodowy

Cennik międzynarodowy

Ważność konta, opłaty
  • Rejestracja, Okres testowy

    1. Rejestracja w sieci HappyCall jest w pełni darmowa.
    2. W czasie rejestracji Użytkownik określa swój login oraz wybiera swój Numer telefonu. Po zakończeniu rejestracji Użytkownik otrzymuje w pełni funkcjonalne Konto oraz Numer telefonu.
    3. Zarejestrowane Konto użytkownika oraz związany z nim login pozostają definitywnie zarejestrowane w systemie.
    4. W czasie do 24 godzin od rejestracji Użytkownik otrzymuje 1 PLN gratis. Kwotę tą może dowolnie przeznaczyć na przetestowanie usługi VoIP. Operator zastrzega sobie prawo nieprzyznawania złotówki w przypadku wykrycia nadużyć.
    5. Okres testowy wynosi 30 dni.
    6. Aby zachować wybrany Numer telefonu należy w czasie Okresu testowego doładować konto co najmniej minimalną kwotą doładowania, tj. 5 PLN.
    7. Jeśli po upływie Okresu testowego nie nastąpi doładowanie, wybrany numer telefonu jest usuwany. Stan Konta pozostaje niezmienny.
    8. Użytkownik, używając swojego loginu, może w dowolnym czasie po upływie Okresu testowego zalogować się do HappyCall. Po dokonaniu co najmniej minimalnego doładowania będzie mógł ponownie wybrać darmowy Numer telefonu i w pełni korzystać z Usługi.

  • Prowadzenie konta, Okres Ważności

    1. W sieci Happycall nie pobieramy opłat za prowadzenie konta oraz za wybrany przez Użytkownika Numer Telefonu.
    2. Każdy Użytkownik może mieć więcej niż jeden Numer Telefonu.
    3. Numery przeniesione do naszej sieci mają nieograniczony Okres Ważności
    4. Doładowania bonusowe od osób poleconych nie przedłużają ważności Numeru Telefonicznego.
    5. Kwota doładowania przeznaczona jest w pełni na rozmowy telefoniczne.
    6. Po upływie Okresu Ważności Numer Telefonu jest usuwany.
    7. Użytkownik, używając swojego loginu, może w dowolnym czasie po upływie Okresu Ważności zalogować się do HappyCall. Po dokonaniu co najmniej minimalnego doładowania będzie mógł ponownie wybrać darmowy Numer telefonu i w pełni korzystać z Usługi.

  • Wyznaczanie Okresów Ważności Numerów telefonicznych

    1. Po wykonaniu każdego doładowania wykonywane jest podsumowanie Historii doładowań i określane są Okresy Ważności Numerów telefonów.
    2. Historia doładowań z okresu ostatnich 365 dni dzielona jest na cząstki po 5 PLN w kolejności od najmłodszych do najstarszych.
    3. Z tytułu pierwszej cząstki 5 PLN pierwszy lub główny Numer telefonu uzyskuje Okres Ważności 1 rok (365 dni) od momentu wpłynięcia tej cząstki.
    4. Z tytułu każdej kolejnej cząstki 5 PLN kolejne Numery telefonów uzyskują Okres Ważności 1 rok (365 dni) od momentu wpłynięcia danej cząstki.
    5. Jeśli po wyznaczeniu Okresów Ważności Numerów telefonów pozostanie conajmniej jedna cząstka 5 PLN, Użytkownik ma możliwość dodania nowego Numeru telefonicznego.
    6. Kolejne numery można dodawać nie częściej niż co 24 godziny.
    7. Korzystając z Panelu, Użytkownik może w dowolnym momencie zmieniać kolejność Numerów telefonów w odniesieniu do ich Okresów Ważności. Może w ten sposób określić Numery z najdłuższym i najkrótszym Okresem Ważności.
  • Rejestracja, Okres ważności Konta

    1. Rejestracja w sieci HappyCall jest w pełni darmowa.
    2. W czasie rejestracji Użytkownik określa swój login i hasło oraz podaje kontaktowy adres email.
    3. Zarejestrowane Konto użytkownika oraz związany z nim login pozostają definitywnie zarejestrowane w systemie.
    4. Zarejestrowane Konto jest ważne bezterminowo.
    5. Po rejestracji Użytkownik otrzymuje konto VoIP umożliwiające wykonywanie połączeń wychodzących. Utrzymanie tego konta jest bezpłatne.
    6. W czasie do 24 godzin od rejestracji Użytkownik otrzymuje 1 PLN gratis. Kwotę tą może dowolnie przeznaczyć na przetestowanie usługi VoIP. Operator zastrzega sobie prawo nieprzyznawania złotówki w przypadku wykrycia nadużyć.

  • Numery Telefoniczne

    1. Jeśli Stan Konta nie jest ujemny, Użytkownik może wybrać Numer Telefoniczny.
    2. Każdy Użytkownik może mieć więcej niż jeden Numer Telefoniczny.
    3. Kolejne Numery Telefoniczne można dodawać nie częściej, niż co 24 godziny.
    4. Opłata miesięczna za korzystanie z Numeru Telefonicznego wynosi, w zależności od typu Numeru:
      Rodzaj Numeru Telefonicznego Opłata miesięczna
      Konto VoIP do połączeń wychodzących 0,00 zł
      Numer z puli Happycall 1,00 zł
      Numer przeniesiony do Happycall 1,00 zł
      Numer złoty 5,00 zł
    5. Opłaty będą pobierane ze Stanu Konta automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca za miesiąc ubiegły.
    6. Numery telefoniczne mają nieograniczoną ważność, o ile Stan Konta nie jest ujemny.
    7. Jeśli Stan Konta pozostaje ujemny przez okres miesiąca, Numery Telefoniczne zostają usunięte z Konta Użytkownika.
    8. Użytkownik jest kilkukrotnie informowany o ujemnym Stanie Konta oraz o zbliżającym się terminie usunięcia Numerów telefonicznych drogą email.
    9. Użytkownik może, korzystając z Panelu, samodzielnie usunąć wybrane Numery Telefoniczne.
    10. Samodzielne usunięcie Numeru Telefonicznego wiąże się z naliczeniem opłaty za czas korzystania z Numeru w danym miesiącu, proporcjonalny do okresu całego miesiąca.