Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Poczta Głosowa i Faksowa

Jak działa Poczta głosowa oraz faksowa?

Gdy nie będziesz mógł odebrać telefonu, osoba dzwoniąca do Ciebie może nagrać wiadomość, którą odsłuchasz w późniejszym czasie.

Jeśli Twój numer będzie wylogowany (np. korzystasz z X-lite, a komputer będzie wyłączony), poczta głosowa poprosi o nagranie wiadomości od razu, gdy ktoś zadzwoni na Twój numer.

Możesz też ustawić opóźnienie, po którym włączy się poczta głosowa, gdy nie możesz odebrać telefonu, mimo że jest zalogowany (np. na bramce).

Nasza poczta odbiera również faksy, które później możesz pobrać w postaci plików PDF. Wystarczy, że po usłyszeniu sygnału zamiast nagrywać wiadomość, wyślesz FAX - system automatycznie pobierze go i zapisze w pliku PDF.

Operator stref 33, 55, 68, 74, 75, 76 nie obsługuje naszej poczty głosowej/faksowej.

Dostęp do poczty głosowej z telefonu

Aby odsłuchać nagrane wiadomości nie musisz już włączać komputera!

Na swoim telefonie Happycall wybierz *98 lub swój własny numer - uzyskasz połączenie ze swoją skrzynką. Możesz w ten prosty sposób:

  • odsłuchać nagrane wiadomości
  • nagrać własne powitanie
  • sprawdzić stan swojego konta
    Przekierowanie na własny adres e-mail

    Dzięki przekierowaniu nagrane wiadomości głosowe oraz faksy będą trafiać bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail.

    Aby włączyć przekierowanie wejdź w skrzynkę, przejdź do opcji, a tam do ustawień skrzynki. W zakładce "Mój adres E-Mail" wpisujemy swój adres mailowy i wybieramy żądaną akcję. Najlepszym wyborem akcji jest "Prześlij dalej", gdyż zapobiega zapychaniu skrzynki.