Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Przenoszenie numerów

Dlaczego warto przenieść do nas numer?

  • nie płacisz dużego abonamentu telefonicznego - oszczędność kilkudziesięciu złotych miesięcznie!
  • bardzo tanie połączenia na numery krajowe, komórkowe oraz zagraniczne
  • darmowe połączenia z osobami wewnątrz naszej sieci
  • ze swojego numeru możesz korzystać na całej kuli ziemskiej - gdziekolwiek jest Internet
  • a jednocześnie zachowujesz swój dotychczasowy numer!
  • Szczegółowe informacje dotyczące opłat znajdziesz w Cenniku

Posiadasz już konto? Zaloguj się, aby przenieść swój numer.


  • Aby przenieść numer, musi być on aktywny i nie może być w trakcie wypowiedzenia umowy u aktualnego operatora. Jeśli numer jest w trakcie wypowiedzenia, to aby przenieść numer, należy najpierw u aktualnego operatora anulować wypowiedzenie umowy.

  • wypełnij formularz przeniesienia numeru
  • wydrukuj wygenerowane dokumenty. Zawsze możesz je znaleźć w Panelu użytkownika w zakładce Przenoszenie Numerów
  • prześlij dokumenty na nasz adres:
    IPtell Sp. z o. o.
    ul. Adama Logi 24
    60-134 Poznań
  • od tego momentu sprawę załatwiamy my
  • Okres realizacji związany z okresem wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora:
    • w Orange S.A. jest to pełen miesiąc kalendarzowy.
    • Jeśli złożysz wniosek w wrześniu, numer będzie przeniesiony 1. listopada (lub w ostatni dzień roboczy przed 1. listopada)
    • W Netii okres wypowiedzenia jest określony w każdej umowie abonenckiej indywidualnie
    • Możesz wybrać opcję wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wówczas możesz przenieść numer nawet w 7 dni roboczych (jest to minimum). W tym przypadku dotychczasowy dostawca mimo wszystko wystawi fakturę za okres wypowiedzenia.
  • Ważna jest data dotarcia wniosków do nas.
  • Status procedury przenoszenia numeru możesz obserwować w Panelu
  • W dniu przeniesienia numeru zostanie on podpięty pod Twoje konto Happycall jako kolejny numer telefonu

    Promocja odbierz 120zł!

    Regulamin promocji

    1. Promocja trwa od 14 kwietnia 2015 r. do 11 marca 2016 r.
    2. Warunkiem skorzystania z promocji jest przeniesienie numeru od innego operatora do sieci Happycall.
    3. Promocja dotyczy numerów, których przeniesienie nastąpiło w czasie trwania promocji, lub dla których wniosek o przeniesienie został złożony w czasie trwania promocji.
    4. Promocja dotyczy numerów, których operatorem macierzystym nie jest Iptell sp. z o.o.
    5. W ramach promocji klient otrzyma 12 doładowań konta kwotą 10 zł brutto w odstępie 30-dniowym, począwszy od dnia przeniesienia numeru.
    6. W przypadku przeniesienia numeru, dzięki któremu klient korzysta z promocji, do innej sieci, lub rezygnacji z tego numeru, kolejne darmowe doładowania (jeśli jeszcze pozostały) nie są dokonywane. Doładowania są wstrzymywane od chwili otrzymania przez Happycall wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci.
    7. Dla numerów, które zostały przeniesione do Happycall w ramach promocji, w ciągu roku od chwili przeniesienia, obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy w przypadku przeniesienia numeru do kolejnego operatora.