Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Przekierowanie połączeń

Co to jest przekierowanie i do czego służy?

Jeśli korzystasz z Happycall za pomocą komputera, logiczne że nie będziesz w stanie zawsze odebrać połączeń przychodzących. Wystarczy, że komputer będzie wyłączony, a osoba dzwoniąca na Twój numer Happycall usłyszy, że Abonent jest niedostępny.

Jeśli używasz bramki lub telefonu VoIP odbierzesz połączenia tylko wtedy, gdy będziesz w domu.

Dzięki przekierowaniu możesz skierować połączenie przychodzące np. na swój telefon komórkowy. Wtedy nie przegapisz już żadnej rozmowy. Możesz ustawić przekierowanie na kilka numerów np. wg scenariusza:

  • 20 sekund dzwoni Twój telefon Happycall, np. na bramce VoIP lub na X-lite na komputerze
  • jeśli nikt nie odbiera, lub np. komputer z X-lite jest wyłączony, system przełącza połączenie na Twój telefon w pracy. Ustawiasz, że dzwoni on kolejne 20 sekund
  • jeśli i tam nie odbierzesz, system przełącza połączenie na Twoją komórkę.
Opłaty Podczas przekierowania realizowane jest zwykłe połączenie z Happycall na numer przekierowany, zatem opłata za połączenie od "punktu" Happycall do numeru przekierowanego jest naliczona na rachunku Happycall. Osoba, która dzwoni na Twój numer Happycall, zapłaci więc zawsze jak za połączenie z numerem stacjonarnym, niezależnie od przekierowań.

Jeśli następnie nastąpi przekierowanie:

  • np. na Twoją komórkę - w Twoim rachunku Happycall zostanie naliczone połączenie na telefon komórkowy
  • na telefon stacjonarny (np. w pracy) - w Twoim rachunku Happycall zostanie naliczone połączenie na telefon stacjonarny

Opłaty są oczywiście naliczone dopiero wtedy, gdy dojdzie do połączenia. Same próby przekierowań, choćby było ich ustawionych wiele - są bezpłatne.