Przekierowanie połączeń
Jeśli korzystasz z Happycall za pomocą komputera, logiczne że nie będziesz w stanie zawsze odebrać połączeń przychodzących. Wystarczy, że komputer będzie wyłączony, a osoba dzwoniąca na Twój numer Happycall usłyszy, że Abonent jest niedostępny.
Jeśli używasz bramki lub telefonu VoIP odbierzesz połączenia tylko wtedy, gdy będziesz w domu.
Dzięki przekierowaniu możesz skierować połączenie przychodzące np. na swój telefon komórkowy. Wtedy nie przegapisz już żadnej rozmowy. Możesz ustawić przekierowanie na kilka numerów np. wg scenariusza:
- 20 sekund dzwoni Twój telefon Happycall, np. na bramce VoIP lub na X-lite na komputerze
- jeśli nikt nie odbiera, lub np. komputer z X-lite jest wyłączony, system przełącza połączenie na Twój telefon w pracy. Ustawiasz, że dzwoni on kolejne 20 sekund
- jeśli i tam nie odbierzesz, system przełącza połączenie na Twoją komórkę.
Jeśli następnie nastąpi przekierowanie:
- np. na Twoją komórkę - w Twoim rachunku Happycall zostanie naliczone połączenie na telefon komórkowy
- na telefon stacjonarny (np. w pracy) - w Twoim rachunku Happycall zostanie naliczone połączenie na telefon stacjonarny
Opłaty są oczywiście naliczone dopiero wtedy, gdy dojdzie do połączenia. Same próby przekierowań, choćby było ich ustawionych wiele - są bezpłatne.