Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. Co sie kryje pod słowem "konto"?

Po rejestracji w HappyCall posiadasz Konto użytkownika oraz zawarte w tym koncie - konta telefoniczne. Na konto użytkownika logujesz się na naszej stronie, aby w Panelu np. sprawdzić biling, doładować konto czy sprawdzić historię płatności. Konta telefoniczne zaś konfigurujemy na urządzeniach - są to numery telefonów z Twoimi hasłami VoIP.

2. Czy mogę przełączyc konto HappyCall na konto firmowe i odwrotnie?

Oczywiście, że tak. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na naszej stronie, następnie przejdziesz w zakładkę Panel => Twoje konto => Dane klienta. Tam możesz dowolnie zmieniać typ konta, zależnie od Twoich potrzeb.

3. Zapomniane hasło lub niedziałający email - co zrobić dalej?

Jeśli zapomniałeś hasło do strony, możesz użyć opcji Nie pamiętam hasła, która znajduje się przy polach logowania.
Jeśli nie pamiętasz hasła, a Twój adres email nie działa, wyślij wiadomość na pomoc@happycall.pl

4. Czy jeśli zmieniłem mail, a zapomniałem hasła to czy jestem w stanie odzyskać konto?

Tak, jesteśmy w stanie odzyskać takie konto. Należy wtedy do nas napisać e-mail z takim właśnie zapytaniem, ponieważ będzie potrzebna nowa weryfikacja. O Szczegółach dowiesz się podczas korespondencji. E-mail: pomoc@happycall.pl

5. Jak usunąć konto HappyCall"?

Aby usunąć konto HappyCall należy napisać do nas mail pod adres: pomoc@happycall.pl. Pamiętajmy jednak, że usuwanie konta spowoduje także usunięcie środków z konta. Dobrą radą jest, aby nie usuwać kont, ponieważ środki na nich zgromadzone są nieograniczenie ważne, więc jeśli z czasem chcielibyśmy wrócić do dzwonienia i założyć ponownie numer to dzięki tym środkom można dalej dzwonić!

6. Opłata za przypisanie numeru z puli HappyCall"?

Nowa opłata (5 zł/numer) za przypisywanie kolejnych numerów jest zwracana klientowi w postaci środków na koncie do wykorzystania. By móc sobie przypisać kolejny numer telefonu wystarczy doładować konto HappyCall za pomocą zakładki Doładowanie na stronie HappyCall. Po ukazaniu się środków na Państwa koncie mogą sobie Państwo przypisać kolejny numer telefonu. Na przykład jeżeli doładujemy konto w wysokości 20 zł, to mamy możliwość przypisania 4 dodatkowych numerów z puli HappyCall.