Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. Jak szybko i bezpiecznie przenieśc numer do HappyCall?

Przeniesienie numeru do HappyCall jest bardzo proste!
Wystarczy postępowac według instrukcji poniżej:

  1. Zaloguj się na swoje konto lub jeśli nie posiadasz konta - zarejestruj się.

  2. Aby przenieść numer, musi być on aktywny i nie może być w trakcie wypowiedzenia umowy u aktualnego operatora. Jeśli numer jest w trakcie wypowiedzenia, to aby przenieść numer, musisz najpierw anulować wypowiedzenie umowy u aktualnego operatora.

  3. Wypełnij formularz przeniesienia numeru

  4. Wydrukuj wygenerowane dokumenty. Należy wydrukować wszystkie 5 stron. Dokumenty można znaleźć w Panelu użytkownika w zakładce "Przenoszenie Numerów" i prześlij dokumenty na nasz adres:

    IPtell Sp. z o. o.
    ul. Adama Logi 24
    60-134 Poznań

  5. Po wysłaniu dokumentów, nie mają się Państwo już czym przejmować, ponieważ od tego momentu sprawę załatwiamy my. O wszystkich statusach dotyczących przeniesienia oraz daty przeniesienia - będą Państwo informowani w okienku informacyjnym po zalogowaniu. Okienko znajdowac będzie się duż pod paskiem logowania.

  6. W dniu przeniesienia numeru zostanie on podpięty pod Twoje konto HappyCall jako kolejny numer telefonu.

2. Czy mogę przenieść numer telefonu od Operatora "X" do HappyCall?

Aby sprawdzić, od jakiego operatora możemy przenieść numer mozemy wejść na adres zamieszczony poniżej i sprawdzić czy Twój Operator jest na tej liście.

Przenoszenie numerów

Jeśli jednak naszego operatora nie ma na liście, można oczywiście wysłać do nas mail z zapytaniem o przeniesienie danego numeru.

pomoc@happycall.pl

Ważne jest, aby przy tym podać aktualnego dostawce.

3. Czy po przeniesieniu numeru mogę potem przenieść numer do innego operatora?

Oczywiście! Nie robimy żadnego problemu z późniejszymi przenosinami, choć mamy nadzieję, że nie będzie problemów i nie będzie takiej potrzeby.

4. Czy podczas dnia w którym jest przenoszony numer, jest jakaś przerwa w usłudze?

Nie, nie ma żadnych przerw - numer jest przenoszony w dniu wskazanym przez operatora dawcę i dzieje się to automatycznie.

5. Kiedy mój numer pojawi się w moim panelu administracyjnym i kiedy mogę zarejestrować go na urządzeniu?

Numer pojawia się od razu po przeniesieniu. Wtedy wystarczy zarejestrować go na urządzeniu i wszystko powinno działać. Hasło VoIP do Twojego numeru jest generowane automatycznie, ale można zawsze je zmienić. Znajduje się ono w panelu.

6. Czym różni się "przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia" od "bez zachowania okresu wypowiedzenia"

Wybierając opcję przeniesienia "z zachowania okresu wypowiedzenia", przeniesienie numeru następuje po zakończeniu okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora. Przykładowo w Orange okres wypowiedzenia to miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu, w którym został złożony wniosek o przeniesienie.
U innych operatorów okres wypowiedzenia jest określony w umowie.
Wybierając opcję "bez zachowania okresu wypowiedzenia", różnica jest jedynie taka, że przeniesienie numeru może nastąpić wcześniej niż na zakończenie okresu wypowiedzenia, nawet w 7 dni roboczych. Niemniej dotychczasowy operator nalicza opłaty stałe do zakończenia okresu wypowiedzenia.

7. Czy mogę przenieść więcej niż jeden numer na raz?

Jeśli chcesz przenieść pulę numerów z puli numeracyjnej DDI ( np: 100 numerów )- to należy przenieść całą pulę, ponieważ takiej numeracji nie można rozdzielić.
Jeśli jednak nasze numery nie są w takiej puli jak wyżej to nie trzeba się przejmować i wystarczy wpisać parę numerów podczas wypełniania formularza o przeniesienie.

8. Czy mogę przenieść numer jeśli moja umowa już wygasła?

Niestety, ale nie ma takiej możliwości, ponieważ numer jest już niestety nie aktywny i nie jest przypisany do Twojego nazwiska, a operator zwróci nam odpowiedź iż numeru nie można przenieść.

9. Ile czasu jest ważny numer przeniesiony w HappyCall?

Numer przeniesiony do HappyCall jest ważny, dopóki Stan Konta jest dodatni. Jeśli stan konta jest ujemny przez okres miesiąca, Numer zostanie usunięty, a po 30 dniach zwrócony do Operatora Macierzystego.

10. Czy numer przeniesiony do HappyCall muszę opłacać co miesiąc (abonament)?

Miesięczny koszt utrzymania numeru przenesionego do HappyCall to 5,00 zł.

11. Czy mogę przenieść do HappyCall numer zagraniczny?

Niestety nie, nie można przenosić numerów zagranicznych.

12. Czy można przenieść do HappyCall numer komórkowy?

Numerów komórkowych niestety nie da się przenieśc na numer stacjonarny. Jest to zupełnie inny rodzaj telefonii i jest to niewykonalne.

13. Czy mogę przenieść numer pomiędzy dwoma operatorami VoIP?

Tak, zgodnie z nowelizacją prawa telekomunikacyjnego z dn. 21.01.2013 r., istnieje możliwość przeniesienia numerów pomiędzy operatorami VoIP.

14. Źle wypełniłem dane do wniosku, jak mogę je edytować lub usunąć wniosek?

Niestety nie dajemy możliwości zmiany danych w formularzach. Jeśli jest to jakiś mały błąd można do nas napisać w tej sprawie, podają numer wniosku oraz gdzie znajduje się błąd i go poprawimy. Jednak gdy błędy są poważne, należy usunąć wniosek. Usuwanie wniosków też poprzez napisanie maila z numerem wniosku.