
Ta witryna używa plików cookies
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.
Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".
Przenoszenie numerów
Dlaczego warto przenieść do nas numer?
- nie płacisz dużego abonamentu telefonicznego - oszczędność kilkudziesięciu złotych miesięcznie!
- bardzo tanie połączenia na numery krajowe, komórkowe oraz zagraniczne
- darmowe połączenia z osobami wewnątrz naszej sieci
- ze swojego numeru możesz korzystać na całej kuli ziemskiej - gdziekolwiek jest Internet
- a jednocześnie zachowujesz swój dotychczasowy numer!
- Szczegółowe informacje dotyczące opłat znajdziesz w Cenniku
Informacje o przenoszeniu numerów
- Aby przenieść numer, musi być on aktywny i nie może być w trakcie wypowiedzenia umowy u aktualnego operatora. Jeśli numer jest w trakcie wypowiedzenia, to aby przenieść numer, należy najpierw u aktualnego operatora anulować wypowiedzenie umowy.
- wypełnij formularz przeniesienia numeru
- wydrukuj wygenerowane dokumenty. Zawsze możesz je znaleźć w Panelu użytkownika w zakładce Przenoszenie Numerów
-
prześlij dokumenty na nasz adres:
IPtell Sp. z o. o.
ul. Adama Logi 24
60-134 Poznań - od tego momentu sprawę załatwiamy my
-
Okres realizacji związany z okresem wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora:
- w Orange S.A. jest to pełen miesiąc kalendarzowy.
- Jeśli złożysz wniosek w wrześniu, numer będzie przeniesiony 1. listopada (lub w ostatni dzień roboczy przed 1. listopada)
- W Netii okres wypowiedzenia jest określony w każdej umowie abonenckiej indywidualnie
- Możesz wybrać opcję wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wówczas możesz przenieść numer nawet w 7 dni roboczych (jest to minimum). W tym przypadku dotychczasowy dostawca mimo wszystko wystawi fakturę za okres wypowiedzenia.
- Ważna jest data dotarcia wniosków do nas.
- Status procedury przenoszenia numeru możesz obserwować w Panelu
- W dniu przeniesienia numeru zostanie on podpięty pod Twoje konto Happycall jako kolejny numer telefonu
- Promocja trwa od 14 kwietnia 2015 r. do 11 marca 2016 r.
- Warunkiem skorzystania z promocji jest przeniesienie numeru od innego operatora do sieci Happycall.
- Promocja dotyczy numerów, których przeniesienie nastąpiło w czasie trwania promocji, lub dla których wniosek o przeniesienie został złożony w czasie trwania promocji.
- Promocja dotyczy numerów, których operatorem macierzystym nie jest Iptell sp. z o.o.
- W ramach promocji klient otrzyma 12 doładowań konta kwotą 10 zł brutto w odstępie 30-dniowym, począwszy od dnia przeniesienia numeru.
- W przypadku przeniesienia numeru, dzięki któremu klient korzysta z promocji, do innej sieci, lub rezygnacji z tego numeru, kolejne darmowe doładowania (jeśli jeszcze pozostały) nie są dokonywane. Doładowania są wstrzymywane od chwili otrzymania przez Happycall wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci.
- Dla numerów, które zostały przeniesione do Happycall w ramach promocji, w ciągu roku od chwili przeniesienia, obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia umowy w przypadku przeniesienia numeru do kolejnego operatora.
Promocja odbierz 120zł!
Regulamin promocji