Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. HappyCall - co to jest?

HappyCall - Tania, wysokiej jakości telefonia internetowa VoIP. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią telefonii internetowej. W ręce naszych klientów oddajemy usługi wysokiej jakości, jednocześnie pozostajemy bardzo konkurencyjni cenowo. Można przenieść do nas numer teleofnu lub wybrać go z puli dostępnych numerów. Przy rejestracji na start dostaniesz 1 zł na testowanie HappyCall! Zapraszamy!

2. Jak zarejestrować się na HappyCall?

To proste! Wystarczy, że na stronie głównej wejdziesz w "Rejestrację" i w niej wypełnisz wszystkie dane. Następenie klikasz "zarejestruj". Po chwili na Twoją skrzynkę e-mail powinien dojść mail z linkiem aktywacyjnym. Po aktywacji masz możliwość wybrania numeru z naszej bazy lub przeniesienia numeru.

3. Jak zarejestrować się na HappyCall jako firma?

Wystarczy że dostosujesz się do instrukcji w punkcie 2, a w czasie wypełniania danych zmienisz pole Rodzaj Użytkownika z Klient indywidualny na Firma. Wtedy masz możliwość pobierania faktur.

4. Czy można dzwonić przez HappyCall bez telefonu Voip lub Bramki?

Tak, jest taka możliwość. Przykładowo, możesz dzwonić przez swój komputer np. przez naszą aplikację HappyPhone bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
Możesz też zainstalować program o nazwie X-Lite.
Jeśli masz smartfona z systemem Android, możesz korzystać z naszej usługi dzięki aplikacji CSipSimple.

5. Czy można dzwonić przez HappyCall bez internetu?

Oczywiście, jest taka opcja: można skorzystać z Kart Pin lub Voucherów. Więcej informacji znajdziesz pod tymi linkami:

6. Czy mogę zarejestrować się w HappyCall poza granicami Polski?

Niestety, ale nie udostępniamy możliwości rejestracji nowych kont poza granicami Polski.
Oczywiście Konto telefoniczne HappyCall można jak najbardziej logować poza granicami Polski na urządzeniach np: gdy jestesmy na wakacjach i mamy dostęp do sieci WiFi. Wtedy połączenia są normalnie naliczane jak byśmy byli cały czas w kraju.