
Ta witryna używa plików cookies
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.
Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".
Weryfikacja numerów
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, iż w związku ze zmianami w Prawie Telekomunikacyjnym (Dz. U. z 2014r. poz. 243, z późn. zm.17) oraz wejściem w życie ustawy „antyterrorystycznej” korzystanie z usług telekomunikacyjnych rozliczanych w formie przedpłaconej (pre-paid) wymaga rejestracji danych Abonenta.
Dla kont utworzonych przed datą 25 lipca 2016r. Abonenci mają czas na rejestrację danych do dnia 1 lutego 2017r., w przeciwnym razie ich konta zostaną zablokowane aż do uzupełnienia danych.
Z kolei dane dla kont utworzonych po dniu 25 lipca 2016r. muszą zostać potwierdzone przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
- imię i nazwisko,
- numer PESEL / numer i seria dowodu osobistego / numer paszportu.
Krok 1:
Należy zalogować się, a następnie podać prawidłowe dane w panelu.
Sposób nr 1: Opłacając proforme, której wartość zasili Twoje konto. Należy wygenerować proforme a następnie ją oplacic.
Konto zostanie zweryfikowane w przeciagu 3 dni roboczych od zaksięgowania przelewu
Przed wygenerowaniem pro formy prosimy uzupełnić poprawne dane (imie, nazwisko, pesel) w ustawieniach swojego konta
Przejdz do wygenerowania proformy
Sposób nr 2: osobiste stawienie się w siedzibie HappyCall.pl w celu potwierdzenia tożsamości, tj. wypełnienia formularza oraz przedstawienia dokumentu tożsamościSposób nr 3: wydrukowanie, a następnie wypełnienie formularza. Z wypełnionym formularzem należy udać się do notariusza, który potwierdzi zgodność danych na podstawie dokumentu tożsamości (koszt ok. 5-30 zł). Komplet dokumentów należy przesłać na adres naszej siedziby, tj. IPTELL Sp. z o.o. ul. Adama Logi 24, 60-134 Poznań
Sposób nr 4: wypełnienie formularza, a następnie podpisanie go profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisany dokument prosimy o wysłanie na adres rejestracjadanych@happycall.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o o wiadomość mailową na adres pomoc@happycall.pl
- nazwę,
- numer identyfikacyjny NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej, lub innym właściwym rejestrze.
Krok 1:
Należy zalogować się, a następnie podać prawidłowe dane w panelu.
Sposób nr 1: przesłanie skanu aktualnego odpisu CEIDG/KRS podpisany profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy na adres e-mail rejestracjadanych@happycall.pl
Sposób nr 2: osobiste stawienie się w siedzibie HappyCall.pl w celu potwierdzenia danych, tj. wypełnienia formularza.
Sposób nr 3: wydrukowanie, a następnie wypełnienie formularza oraz dołączenie aktualnego odpisu CEIDG/KRS z wypełnionym formularzem należy udać się do notariusza, który potwierdzi zgodność danych na podstawie dokumentu tożsamości (koszt ok. 5-30 zł). Komplet dokumentów należy przesłać na adres naszej siedziby, tj. IPTELL Sp. z o.o. ul. Adama Logi 24, 60-134 Poznań
Jeżeli zdecydują się Państwo przesłać skan aktualnego odpisu CEIDG/KRS podpisany profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym e-mailem, prosimy o zawarcie następujących informacji:
Temat wiadomości: Rejestracja danych - firma
W treści (należy skopiować poniższą treść i wkleić do treści maila. Prosimy nie wysyłać linka do tej strony):
- Numer klienta
- Login
- Nazwa firmy
- NIP
- KRS
W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o o wiadomość mailową na adres pomoc@happycall.pl