Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Weryfikacja numerów

Szanowni Państwo,


pragniemy poinformować, iż w związku ze zmianami w Prawie Telekomunikacyjnym (Dz. U. z 2014r. poz. 243, z późn. zm.17) oraz wejściem w życie ustawy „antyterrorystycznej” korzystanie z usług telekomunikacyjnych rozliczanych w formie przedpłaconej (pre-paid) wymaga rejestracji danych Abonenta.

Dla kont utworzonych przed datą 25 lipca 2016r. Abonenci mają czas na rejestrację danych do dnia 1 lutego 2017r., w przeciwnym razie ich konta zostaną zablokowane aż do uzupełnienia danych.

Z kolei dane dla kont utworzonych po dniu 25 lipca 2016r. muszą zostać potwierdzone przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

W przypadku Abonentów będącego osobami fizycznymi należy potwierdzić następujące dane:
  • imię i nazwisko,
  • numer PESEL / numer i seria dowodu osobistego / numer paszportu.

Krok 1:
Należy zalogować się, a następnie podać prawidłowe dane w panelu.


Dane należy potwierdzić na jeden z wybranych sposobów:
Sposób nr 1: przesłanie skanu obu stron dowodu osobistego lub paszportu na adres e-mail rejestracjadanych@happycall.pl – z dopiskiem, że skan jest przesyłany na potrzeby rejestracji danych abonenckich w serwisie www.happycall.pl
Sposób nr 2: osobiste stawienie się w siedzibie HappyCall.pl w celu potwierdzenia tożsamości, tj. wypełnienia formularza oraz przedstawienia dokumentu tożsamości
Sposób nr 3: wydrukowanie, a następnie wypełnienie formularza. Z wypełnionym formularzem należy udać się do notariusza, który potwierdzi zgodność danych na podstawie dokumentu tożsamości (koszt ok. 5-30 zł). Komplet dokumentów należy przesłać na adres naszej siedziby, tj. IPTELL Sp. z o.o. ul. Sielska 8, 60-129 Poznań


Jeżeli zdecydują się Państwo przesłać skan dowodu osobistego lub paszportu e-mailem, prosimy o zawarcie następujących informacji:
Temat wiadomości: Rejestracja danych - osoba fizyczna
W treści (należy skopiować poniższą treść i wkleić do treści maila. Prosimy nie wysyłać linka do tej strony):
  • Numer klienta
  • Login
  • Imię i nazwisko
  • PESEL / numer dokumentu tożsamości
  • E-mail


W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o o wiadomość mailową na adres pomoc@happycall.pl
W przypadku Abonentów nie będących osobami fizycznymi należy potwierdzić następujące dane:
  • nazwę,
  • numer identyfikacyjny NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej, lub innym właściwym rejestrze.

Krok 1:
Należy zalogować się, a następnie podać prawidłowe dane w panelu.


Dane należy potwierdzić na jeden ze sposobów:
Sposób nr 1: przesłanie skanu aktualnego odpisu CEIDG/KRS z dostawioną pieczątką firmową na adres e-mail rejestracjadanych@happycall.pl
Sposób nr 2: osobiste stawienie się w siedzibie HappyCall.pl w celu potwierdzenia danych, tj. wypełnienia formularza.
Sposób nr 3: wydrukowanie, a następnie  wypełnienie formularza oraz dołączenie aktualnego odpisu CEIDG/KRS z dostawioną pieczątką firmową, komplet dokumentów należy przesłać na adres naszej siedziby, tj. IPTELL Sp. z o.o. ul. Sielska 8, 60-129 Poznań


Jeżeli zdecydują się Państwo przesłać skan aktualnego odpisu CEIDG/KRS z dostawioną pieczątką firmową e-mailem, prosimy o zawarcie następujących informacji:
Temat wiadomości: Rejestracja danych - firma
W treści (należy skopiować poniższą treść i wkleić do treści maila. Prosimy nie wysyłać linka do tej strony):
  • Numer klienta
  • Login
  • Nazwa firmy
  • NIP
  • KRS
  • E-mail


W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o o wiadomość mailową na adres pomoc@happycall.pl