Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Konfiguracja bramki 8level IPG-200


Po kliknięciu na dowolny krok otworzy się przewodnik konfiguracji z obrazkami.
Poruszaj się po nim jak po galerii - przyciskami Dalej i Wstecz


  1. Podłącz zasilacz do portu Power.
  2. Źródło internetu np. z routera podłącz do portu WAN.
  3. Komputer podłącz do portu LAN.
  4. Aparat telefoniczny podłącz do portu Phone 1.
  5. W komputerze uruchom przeglądarkę internetową i wpisz adres 192.168.1.1, który jest domyślnym adresem bramki na porcie LAN.
  6. Otworzy się strona logowania do bramki. Wpisz domyślny login: admin, oraz hasło: admin i kliknij Login
  7. Przejdź do kreatora klikając "Go to Wizard setup"
  8. Wybierz opcję CONNECTION WIZARD
  9. W następnym okienku kliknij Next
  10. W polu Time Zone Settings wybierz strefę (GMT+01:00)Sarajevo, Skopje, Sofija, Warsaw, Zagreb. W polu NTP server wybierz serwer Europejski. Kliknij Next.
  11. Określ rodzaj połączenia z siecią Internet (zazwyczaj dynamiczne - Dynamic IP) i kliknij Finished.
  12. Po zapisaniu zmian kliknij przycisk Finish.
  13. W menu po lewej stronie wybierz VoIP oraz SIP.
  14. Przy wybranej linii kliknij na ikonę edycji.
  15. Wypełnij pola:

    Zaznacz opcję "Active SIP Account"

    Account Name Numer telefonu
    Number Numer telefonu
    SIP Display Name Numer telefonu
    User Name Numer telefonu
    Password Hasło VoIP
    SIP Server Address
    sip.2call.pl
    SIP Service Domain sip.2call.pl
    Następnie kliknij przycisk Apply.

  16. Po zapisaniu zmian kliknij przycisk Advanced
  17. Na dole strony moesz zmienić preferencję kodeków - nie jest to konieczny krok. Po zmianach kliknij Apply.
  18. W menu po lewej stronie wybierz Phone.
  19. W zakładce Region w polu Country wybierz POLAND, a w polu Call Service Mode wybierz Europe Type. Zapisz klikając Apply.
  20. Wybierz w menu Status. Na dole strony widać status linii, powinien być "Reg Success".
  21. Status zalogowania linii najlepiej sprawdź jeszcze w Panelu na naszej stronie.
  22. Konfiguracja została pomyślnie zakończona. Bramka jest gotowa do użytku.