Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. Ile numerów mogę mieć na koncie HappyCall?

Numerów można mieć nieograniczoną ilość.
Kolejne numery można dodawać nie częściej niż co 24 godziny.
Aby dodać numer, stan konta nie może być ujemny.

2. Ile osobnych kont użytkownika z numerami mogę mieć?

Kont użytkownika z kontami telefonicznymi można mieć nieograniczoną ilość. Trzeba pamiętać jednak, że gratisową złotówkę na sprawdzenie naszych usług dostajemy tylko raz!

3. Czy mieszkając w Poznaniu mogę wybrać numer Szczeciński

Tak! W HappyCall masz tą możliwość, że można dodać do swojego konta numery z każdej strefy numeracyjnej. Jaki jest tego plus? Dzięki temu Twoi znajomi, którzy nie są zarejestrowani w HappyCall zapłacą jak za połączenie lokalne!

4. Brak numerów w strefie numerycznej. Dlaczego?

Oznacza to, że w puli darmowych numerów HappyCall nie ma wolnych numerów. Najlepiej z tym problemem napisać do naszej pomocy na : pomoc@happycall.pl

5. Czy udostępniamy dodawanie srebrnych i złotych numerów?

Niestety nie. Nie można dodawać srebnych i złotych numerów. Można za to przenieść je do HappyCall od innego Operatora.

6. Zapomniałem doładować konta. Czy można odzyskać numer, który został skasowany?

Numer można odzyskać wchodząc w Panel => Twoje konto => Zarządzaj numerami => Dodaj nowe konto telefoniczne. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli po straceniu numeru, nie ma go na liście numerów w "dodaj nowe konto telefoniczne" oznacza to, że inny klient zdążył zająć numer. Takiego numeru nie jesteśmy w stanie już odzyskać.