Ta witryna używa plików cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. Więcej szczegółów o naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję i zamykam okno informacyjne.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. W jaki sposób mogę zasilić konto HappyCall ?

To bardzo proste! Doładowanie na ogół trwa bardzo szybko i po paru chwilach doładowanie mamy już na koncie. Opiszemy w paru krokach jak to bezpiecznie i szybko zrobić.

  1. W pierwszej kolejności należy się zalogować.

  2. Przechodzimy w zakładkę Doładowanie. W następnym kroku wpisujemy kwotę za ile nasze konto ma być doładowane. Następnie klikamy "Płacę".

  3. W następnej zakładce należy potwierdzić złożenie doładowania przez przycisk "Płacę przez Dotpay".

  4. W następnym kroku wybieramy sposób zapłaty i klikamy przycisk "Dokonaj Płatności".

  5. Opłacamy nasze konto. Pamiętajmy, aby w tytule przelewu wpisać Numer transakcji (przykładowo 62806-A1234). Dzięki temu pieniądze w krótkim czasie, powinny pojawić się na koncie.

2. Doładowałem konto, ale środków ciągle brak na koncie. Co robić?

Prawdopodobnie, problem pojawił sie podczas wypełniania danych do przelewu, zostało coś źle wypełnione i teraz system z automatu nie chce przydzielić Twoich płatności do konta. W takiej sprawie najlepiej wysłać do nas wiadomość e-mail na pomoc@happycall.pl
Prosimy także o dołączenie do maila skanu z przelewem.

3. Czy można dokonać wpłaty omijając serwis DotPay?

Niestety nie. Konta należy doładowywać tylko i wyłącznie dzięki opcji doładuj konto. Dzięki temu nasze wpłaty są zatwierdzane automatycznie, a co za tym idzie, pieniądze także szybciej pojawiają się na koncie.

4. Czy mogę przelać pieniądze przelewem tradycyjnym jeśli nie posiadam internetowego konta bankowego?

Oczywiście! Po wybraniu kwoty doładowania, będziemy mieli możliwość wybrania ikony z listy o nazwie "przelew tradycyjny". Gdy wybierzemy tę formę, będziesz miał pokazany wzór jak wypełnić kwit do przelewu tradycyjnego.

5. Jak długo moje środki są ważne po doładowaniu?

Po doładowaniu, Państwa środki ważne są do pełnego wykorzystania, to znaczy, że nie mają daty ważności.

6. Zapłaciłem za Kartę HappyCall a nie dostałem pinu. Co robić??

Jeśli taka sytuacjia miała miejsce, należy bezwłocznie napisać do nas na adres: pomoc@happycall.pl. Pozstaramy sie jak najszybciej pomóc.

7. Jak pobrać fakturę za doładowania?

W pierwszej kolejności należy wybrać konto firmowe.
Jeśli już mamy ustawione konto na firmowe można ominąć ten krok.
Jeśli jednak nie ustawiliśmy konta na firmowe należy zrobić to wchodząc w Panel => Twoje konto => Dane klienta i wybrać z opcji Typ klienta: Firma
W następnym kroku należy przejść w Panel => Twoje konto => Historia płatności i z kolumna Faktura wybieramy tą którą chcemy ściągnąć.

8. Firma zmieniła dane. Jak otrzymać faktury za doładowanie z nową nazwą lub adresem?

W takich przypadkach prosimy o kontakt z działem pomocy : pomoc@happycall.pl
Faktura będzie wysłana mailowo w 48 godzin.